Hirdetés

Ne frissítsd kézzel a webshopod termékeit!

Támogatott tartalom | 2025. 06. 26. | 09:14:58
Van más megoldás.
Ne frissítsd kézzel a webshopod termékeit!
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés

A webáruházak működtetése rengeteg apró feladatból áll. Az egyik legidőigényesebb ezek közül a termékadatok frissítése, különösen akkor, ha több nagykereskedővel dolgozol, vagy gyakran változnak az árak és készletek. Az automatizálás kényelmesebb, biztonságosabb, hatékonyabb.

A folyamatos adatfrissítés nem kell, hogy napi feladat legyen

A GrenT Média szolgáltatásai között is egyre több olyan megoldás szerepel, ami az időrabló, manuális munkát veszi le a válladról. Ilyen például az automatizált termékadat-kezelés, ami a Connestic rendszer segítségével történik, főként UNAS webáruházak esetén. A lényeg, hogy a nagykereskedésből érkező adatok, mint a készlet, ár, leírás vagy fotó automatikusan bekerülnek a webshopodba, ráadásul naprakészen. Így nem kell naponta fájlokat letöltened, frissítened vagy ellenőrizgetned. A rendszer beállítása után minden a háttérben zajlik, így te mással tudsz foglalkozni.

Így zajlik az adatok szinkronizálása lépésről lépésre

Az egész folyamat onnan indul, hogy a beszállítóid milyen formátumban adják át az adatokat. Ha XML, CSV vagy XLS fájlokról van szó, a Connestic képes ezeket feldolgozni. Sokszor előfordul, hogy API hozzáférést kapsz a fájlokhoz. Ilyenkor egy egyedi letöltő alkalmazást kell írni, ami összeköti a nagykerrel. Ha ez megvan, a Connestic fel tudja tölteni az adatokat az UNAS rendszerébe. A kategóriák és termékjellemzők összerendelése is automatizálható, és azt is meghatározhatod, milyen adatokat szeretnél átvenni, illetve milyen szorzókkal számoljon a rendszer.

Mikor segít igazán, és mikor nem érdemes használni?

Ha a beszállítóid jól strukturált adatokat adnak át, akkor a Connestic nagyszerű megoldás lehet. Ha az adatok kuszák, több fájlban kapod meg őket, vagy nincs megfelelő formátum, akkor lehet, hogy fejlesztői segítség kell, vagy más rendszerre van szükséged. Nem ideális az sem, ha például a termékek bonyolult szín vagy méretváltozatokat tartalmaznak, vagy ha a vállalatirányítási rendszered eleve kezeli a szinkronizációt. A Connestic akkor jó, ha egyenes, egyszerű adatútvonalon haladsz: nagyker-Connestic-UNAS.

Mire érdemes figyelni a beállításoknál?

A legtöbb hiba ott csúszik be, ha valaki nem ellenőrzi az áttöltött adatokat. Ilyenkor lehet, hogy a készlet vagy az ár nem az, amit vártál. Fontos a fájlokat időnként megnyitni, és megnézni, hogy az adatok valóban úgy szerepelnek-e, ahogy szeretnéd. A Connestic szinkronizációról jelentéseket is ment, ezekből gyorsan látszik, ha valami nem stimmel. Ha pedig hibát találsz, elsőként a nagykereskedőnél érdemes keresni a megoldást, hiszen tőlük érkeznek az adatok.

A termékszinkronizálás hosszú távon rengeteg időt spórolhat neked, de csak akkor, ha az alapok rendben vannak. Ha jól van összerakva a folyamat, akkor működni fog. Viszont, ha már az elején hibás az adat, a probléma továbbgyűrűzik a webshopodba is. Éppen ezért érdemes tudatosan bevezetni az automatizálást, és időnként ránézni a működésére is.

Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
További híreink
Még mindig az Apple a világ legértékesebb márkája
Még mindig az Apple a világ legértékesebb márkája
A tavalyi 15. helyről a nyolcadikra rukkolt előre az Instagram.
MI-biztosok lesznek a kormányhivatalokban
MI-biztosok lesznek a kormányhivatalokban
A közszolgálatban, a felsőoktatásban és az állami tulajdonú cégeknél kötelező AI-kurzust vezetnek majd be.
Online hősök a gyerekek védelmében
Online hősök a gyerekek védelmében
Országos kampány indul a fiatalok tudatos internethasználatáért.
Megérkezett az iPhone 17-széria
Megérkezett az iPhone 17-széria
Mutatjuk, mennyibe kerülnek az új modellek.
Csak alvás közben nem nyomkodjuk a telefont
Csak alvás közben nem nyomkodjuk a telefont
A képernyőidejüket viszont túlbecsülik a felhasználók.
VRLA zselés akkumulátorok
VRLA zselés akkumulátorok
Megbízható energiaforrás, karbantartás nélkül.
Gyorsaság versus tökéletesség
Gyorsaság versus tökéletesség
Az MVP stratégiája a piaci sikerért.
Hirdetés
Hirdetés